Dzien dobry, jestem osoba ze statusem studenta, z 8 miesiecznym doswiadczeniem w webdev’ie, 3 miesiecznym doswiadczeniem w AI i 4 miesiecznym doswiadczeniem w Data science na stanowisku ktorym obecnie pracuje na pol etatu. Moje najwieksze sily to Python, Django i C++. Szukam jakiegokolwiek zatrudnienia. Jesli ktos wie o jakis otwartych pozycjach uprzejmie prosze o informacje. Ponizej zalaczam CV.
CVMarcinKonikEng.pdf (358.7 KB)
1 Like
Cześć, po szybkim przejrzeniu CV uwagi jakie mam:
- “Databases” piszemy łącznie,
- W “English C2” jest przecinek w
(certified, )
który raczej powinno się usunąć mothertongue
pisze się osobno,- Nie za bardzo rozumiem, czemu część słowa “business” jest odnośnikiem do Business Insidera,
- “GitHub” pisze się z dużym H, plus trochę dziwi mnie doświadczenie z GitHubem ale brak doświadczenia z Gitem,
- Co robiłeś w COBOLu?
SP.ZOO
→Sp. z o.o.
- Proponowałbym ogólnie jakieś wypunktowanie w miejscach gdzie są listy, bo ciężko się to wizualnie parsuje
W poprzednich miejscach pracy czasami zdarzało mi się przeglądać CV kandydatek i kandydatów i takie rzeczy zdecydowanie potrafią mieć znaczenie. Na pewno na rozmowach przygotuj się na pytania o rzeczy które są podane w CV (czyli chociażby o wspomnianego COBOLa).
Powodzenia!
1 Like
Ja bym jeszcze dodał kilka rzeczy:
- “Databases / sql” - Lepiej wypisać dokładnie systemy bazodanowe, bo różnią się od siebie, im dalej w las tym bardziej.
- Dodałbym też jakąś informację o tym, jak dobrze znasz języki programowania, bo takie jak C++ to jest nieprzebrane morze wiedzy i pułapek.
No i to co Michał napisał wyżej, ale dokładniej - uporządkuj ten dokument. Być może te rzeczy nie rzucaja się w oczy od razu, ale będą widoczne kiedy położy się Twoje CV obok innych:
- W sekcji “Education” dwa ostatnie wpisy są wcięte inaczej niż pozostałe.
- Nagłówek sekcji “Language” jest przesunięty względem “Education” i “Strengths”
- Język niemiecki to “German”
- Kropki od wypunktowania w tej sekcji są inne niż w sekcji poniżej